Descriere
Euro Atașamente respectă prevederile în vigoare privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate. Dacă au trecut 14 zile de la achiziție (livrare), nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare sau rambursare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie împachetat corespunzător pentru livrare (în cazul în care produsul se returnează prin curier).
Situații în care nu se acceptă returnare sau rambursare pentru produsele fizice sau juridice:
- Produse cu semne vizibile de folosire.
- Orice produs care nu este în starea originală, nouă.
- Orice produs care a depășit cele 14 zile de la achiziție (livrare).
Rambursare (returnarea valorii achitate pentru un produs achiziționat)
Odată ce produsul este recepționat, vă vom transmite un email pentru a vă anunța de primirea produsului returnat. De asemenea, vă
vom notifica despre aprobarea sau respingerea produsului returnat (în funcție de condițiile, starea produsului etc).
Dacă aceasta este favorabilă, se va demara procesul de rambursare, iar suma respectivă va fi vizibilă în contul dvs (de pe care s-a efectuat plata), în aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cazul în care plata produsului s-a efectuat cu numerar (la livrare), vă vom contacta în vederea stabilirii unui cont bancar în care să putem efectua transferul.
Rambursări întârziate sau neprocesate
În cazul în care nu s-a efectuat rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar. Apoi vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului dvs. După aceste verificări, dacă tot nu s-a efectuat rambursul în cont, vă rugăm să ne contactați la office@euroatasamente.ro
Schimbarea produsului (înlocuirea unui produs achiziționat)
În cazul unor produse defecte din fabricație sau deteriorate în urma transportului se va putea efectua o înlocuire (în cazul în care produsul se află în stoc). Dacă produsul în cauză nu se află pe stoc veți fi contactat pentru a alege o modalitate de rambursare a produsului.
Returnarea produselor
Pentru a returna un produs, vă rugăm să completați forularul de mai jos.
Costul transportului de retur va fi suportat de dvs. Costul transportului nu este rambursabil. În cazul în care primiți o rambursare, costul transportului se va deduce din suma rambursată.
Formular returnare produs
Aceste detalii sunt obligatorii pentru a procesa solicitarea dvs.